Post navigation

Kampanie

1999 – „Nie piję”

Zasięg kampanii: Polska Południowa

Nośniki ATL:

  1. Billboardy
  2. CLP (wiaty przystankowe)

Nośniki BTL:

  1. Poligrafia (plakaty w parafiach archidiecezji katowickiej, diecezjach gliwickiej i sosnowieckiej)

Media: prasa, radio

Planowanie i pozyskanie nośników: agencja reklamowa Business Consulting

Projekt graficzny: Roman Kalarus – plakacista, profesor ASP w Katowicach

Kreacja: 

…Paroma kreskami zarysowana twarz, której oczy są z kieliszków; jednego odwróconego jakby uśmiechniętego i drugiego, z którego kapią krople łez ma przypomnieć, że można się uśmiechać, bawić bez alkoholu, a jego nadużywanie bywa często powodem łez.

Pod hasłem „Nie piję” podpisali się Wojciech Kilar, prof. Jan Miodek i prof. Tadeusz Sławek.