Post navigation

Kampanie

2006 – „Prowadzę – jestem trzeźwy”

Zasięg kampanii: ogólnopolska

Nośniki ATL:

  1. Telewizja (TVP1, TVP2 i TVP3, TVP Katowice, Telewizja Apteczna)
  2. 300 billboardów na terenie całej Polski
  3. 480 ekspozycji CLP (wiaty przystankowe, kioski „Ruch”)
  4. 40 autobusów (format: fullback)
  5. 260 stacji benzynowych Shell (ekspozycja na pistoletach paliw)
  6. Internet (strona www.trzezwosc.pl, współpraca z portalami internetowymi)

Nośniki BTL:

  1. Breloki (pomysłodawca breloka jako symbolu akcji – Krzysztof Bogdoł)
  2. Poligrafia (plakaty w pubach, klubach, w szkołach jazdy)

Media: telewizja, prasa, radio, internet

Projekt graficzny: agencja reklamowa Business Consulting

Planowanie i pozyskanie nośników:
 agencja reklamowa Business Consulting

Spot telewizyjny:
 scenariusz – Krzysztof Bogdoł, reżyseria – Ryszard Czernow

Badania:

Kreacja i planowanie nośników poprzedzone zostały badaniami kierowców karanych za jazdę po spożyciu alkoholu oraz kierowców nie jeżdżących „na gazie”. Przeprowadzenie badań było możliwe dzięki uprzejmości Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach.

Kreacja:

Prosty i jasny przekaz „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Wyróżnikiem akcji stał się charakterystyczny brelok z logo i hasłem kampnii.

Patroni: do grona patronów dołączyli: Ministerstwo Transportu, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce oraz Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Kampania „Prowadzę – jestem trzeźwy” zakwalifikowała się do grona 30 półfinalistów Konkursu na Najlepsze Dzieło Obywatelskie „Pro Publico Bono”. Łącznie zgłoszono 200 inicjatyw.