Post navigation

Kampanie

2007 – „Jest nas coraz więcej”

Zasięg kampanii: ogólnopolska

Nośniki ATL:

  1. Telewizja (TVP, TVN, telewizja apteczna)
  2. 890 billboardów na terenie Polski
  3. 720 nośników CLP (wiat przystankowych)
  4. Kampania na tyłach autobusów i tramwajów (80 pojazdów)
  5. Internet (www.trzezwosc.pl, współpraca z portalami motoryzacyjnymi)

Nośniki BTL:

  1. Dystrybucja breloka z logo kampanii, współpraca z urzędami miast
  2. Emisja spotu w BUS TV, w pubach, kawiarniach i centrach handlowych
  3. Autobus z grafiką wykonaną w całości z folii odblaskowej (pierwszy w Polsce)

Media: telewizja, prasa, radio, internet

Projekt graficzny: agencja reklamowa Business Consulting

Planowanie i pozyskanie nośników: agencja reklamowa Business Consulting

Scenariusz spotu (wyłoniony w drodze głosowania internautów): Krzysztof Bogdoł

Spot telewizyjny: reżyseria – Ryszard Czernow

Badania:

Kreacja i planowanie nośników poprzedzone zostały badaniem kierowców zdających egzaminy na Prawo Jazdy w sześciu ośrodkach Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach.

Kreacja:

Akcent na więzi międzyludzkie, współodpowiedzialność członków rodziny i przyjaciół za trzeźwość kierowcy.