Post navigation

Kampanie

2001 – „Mogę, ale nie chcę”

Zasięg kampanii: Polska Południowa

Nośniki ATL:

  1. Telewizja (spot emitowany na antenie TVP Katowice)
  2. Radio (spot radiowy, emisje w stacjach regionalnych)
  3. 100 billboardów
  4. 100 plakatów w wiatach przystankowych
  5. 30 autobusów i 10 tramwajów

Nośniki BTL:

  1. Plakaty wewnątrz autobusów i tramwajów
  2. Bilety komunikacji miejskiej
  3. Plakaty w parafiach archidiecezji katowickiej, diecezjach gliwickiej i sosnowieckiej

Planowanie i pozyskanie nośników: agencja reklamowa Business Consulting

Projekt graficzny: Roman Kalarus – plakacista, profesor ASP w Katowicach. Plakat otrzymał brązowy Medal na Międzynarodowym Triennale Plakatu w Toyama (Japonia).

Konkurs na scenariusz spotu telewizyjnego wśród studentów Wydziału Radia i TV UŚ w Katowicach.