Zasięg kampanii: Polska Południowa
Nośniki ATL:
- Telewizja (emisje spotu w TVP1, TVP2, TVP3)
- Radio (spot radiowy, emisje w stacjach regionalnych)
- Billboardy
- CLP (wiaty przystankowe)
- Autobusy i tramwaje
Nośniki BTL:
- Plakaty wewnątrz autobusów i tramwajów
- Plakaty w parafiach archidiecezji katowickiej, diecezjach gliwickiej i sosnowieckiej
Planowanie i pozyskanie nośników: agencja reklamowa Business Consulting
Projekt graficzny: Roman Kalarus – plakacista, profesor ASP w Katowicach.
Spot telewizyjny: scenariusz i reżyseria – Ryszard Czernow
Kreacja:
„Bądź Trzeźwy” to zachęta do trzeźwości i to zarówno w znaczeniu węższym, w odniesieniu do nadużywania alkoholu, jak i w znaczeniu szerszym, w odniesieniu do trzeźwego myślenia, zachowania i postępowania. Tekst wiodący do hasła: „Bądź Trzeźwy” napisał prof. Tadeusz Sławek, Rektor Uniwersytetu Śląskiego.