Post navigation

Kampanie

2004-2005 – „Bądź trzeźwy”

Zasięg kampanii: Polska Południowa

Nośniki ATL:

  1. Telewizja (emisje spotu w TVP1, TVP2, TVP3)
  2. Radio (spot radiowy, emisje w stacjach regionalnych)
  3. Billboardy
  4. CLP (wiaty przystankowe)
  5. Autobusy i tramwaje

Nośniki BTL:

  1. Plakaty wewnątrz autobusów i tramwajów
  2. Plakaty w parafiach archidiecezji katowickiej, diecezjach gliwickiej i sosnowieckiej

Planowanie i pozyskanie nośników: agencja reklamowa Business Consulting

Projekt graficzny:
 Roman Kalarus – plakacista, profesor ASP w Katowicach.

Spot telewizyjny: scenariusz i reżyseria – Ryszard Czernow

Kreacja:

„Bądź Trzeźwy” to zachęta do trzeźwości i to zarówno w znaczeniu węższym, w odniesieniu do nadużywania alkoholu, jak i w znaczeniu szerszym, w odniesieniu do trzeźwego myślenia, zachowania i postępowania. Tekst wiodący do hasła: „Bądź Trzeźwy” napisał prof. Tadeusz Sławek, Rektor Uniwersytetu Śląskiego.