Zasięg kampanii: ogólnopolska
Nośniki ATL:
- Telewizja (TVP, TVN, telewizja apteczna)
- 890 billboardów na terenie Polski
- 720 nośników CLP (wiat przystankowych)
- Kampania na tyłach autobusów i tramwajów (80 pojazdów)
- Internet (www.trzezwosc.pl, współpraca z portalami motoryzacyjnymi)
Nośniki BTL:
- Dystrybucja breloka z logo kampanii, współpraca z urzędami miast
- Emisja spotu w BUS TV, w pubach, kawiarniach i centrach handlowych
- Autobus z grafiką wykonaną w całości z folii odblaskowej (pierwszy w Polsce)
Media: telewizja, prasa, radio, internet
Projekt graficzny: agencja reklamowa Business Consulting
Planowanie i pozyskanie nośników: agencja reklamowa Business Consulting
Scenariusz spotu (wyłoniony w drodze głosowania internautów): Krzysztof Bogdoł
Spot telewizyjny: reżyseria – Ryszard Czernow
Badania:
Kreacja i planowanie nośników poprzedzone zostały badaniem kierowców zdających egzaminy na Prawo Jazdy w sześciu ośrodkach Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach.
Kreacja:
Akcent na więzi międzyludzkie, współodpowiedzialność członków rodziny i przyjaciół za trzeźwość kierowcy.