Zasięg kampanii: Polska Południowa
Nośniki ATL:
- Billboardy
- CLP (wiaty przystankowe)
- Autobusy i tramwaje
- Prasa (specjalny dodatek do „Gońca Górnośląskiego”)
Nośniki BTL:
- Poligrafia (plakaty we wszystkich parafiach archidiecezji katowickiej, diecezjach gliwickiej i sosnowieckiej)
Media: telewizja (reportaż na antenie TVP Katowice), prasa, radio
Planowanie i pozyskanie nośników: agencja reklamowa Business Consulting
Projekt graficzny: Roman Kalarus – plakacista, profesor ASP w Katowicach. Plakat otrzymał Grand Prix na XVII Biennale Plakatu Polskiego.
Kreacja:
„Myślę, więc nie piję”. Przygoda z alkoholem rozpoczyna się zwykle ot tak sobie, bez refleksji i myślenia o konsekwencjach. Rozsądnie myśleć i skutecznie rozwiązywać problemy może tylko człowiek trzeźwy. Tęcza to symbol spójności wewnętrznej, harmonii myśli i czynów. Patronat: począwszy od roku 2000 Metropolita Katowicki Abp Damian Zimoń patronuje każdej naszej kampanii realizowanej w ramach programu „Trzeźwość”.