Post navigation

Kampanie

2000 – „Myślę, więc nie piję”

Zasięg kampanii: Polska Południowa

Nośniki ATL:

  1. Billboardy
  2. CLP (wiaty przystankowe)
  3. Autobusy i tramwaje
  4. Prasa (specjalny dodatek do „Gońca Górnośląskiego”)

Nośniki BTL:

  1. Poligrafia (plakaty we wszystkich parafiach archidiecezji katowickiej, diecezjach gliwickiej i sosnowieckiej)

Media: telewizja (reportaż na antenie TVP Katowice), prasa, radio

Planowanie i pozyskanie nośników: agencja reklamowa Business Consulting

Projekt graficzny:
 Roman Kalarus – plakacista, profesor ASP w Katowicach. Plakat otrzymał Grand Prix na XVII Biennale Plakatu Polskiego.

Kreacja: 

„Myślę, więc nie piję”. Przygoda z alkoholem rozpoczyna się zwykle ot tak sobie, bez refleksji i myślenia o konsekwencjach. Rozsądnie myśleć i skutecznie rozwiązywać problemy może tylko człowiek trzeźwy. Tęcza to symbol spójności wewnętrznej, harmonii myśli i czynów. Patronat: począwszy od roku 2000 Metropolita Katowicki Abp Damian Zimoń patronuje każdej naszej kampanii realizowanej w ramach programu „Trzeźwość”.